Puma from the river Sázava.

ProjectPuma

Help Support ProjectPuma:

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Joined
Sep 26, 2024
Messages
11
Ahoj!
Dovolte mi, abych vám představil mou Pumu. Vyrobeno v lednu 1999. Jeden majitel ho měl 23 z 25 let. Jsem třetí majitel. Velmi oceňuji originální SPZ. Veškerý servis dle dokumentů vždy u Fordu.
Najeto 123.000 km.
CD měnič CD6000 plus.
klimatizace.
Kola ATS a pneumatiky Nankang NS 2R.
So far everything. George T.
 

Attachments

  • IMG_20241006_131038.jpg
    IMG_20241006_131038.jpg
    4.7 MB
  • IMG_20241006_131024.jpg
    IMG_20241006_131024.jpg
    4.6 MB
  • IMG_20241006_131124.jpg
    IMG_20241006_131124.jpg
    3.3 MB
  • IMG_20241006_141736.jpg
    IMG_20241006_141736.jpg
    3.8 MB
  • IMG_20241006_141813.jpg
    IMG_20241006_141813.jpg
    3.3 MB
Krásný kousek. Snad se někdy potkáme na nějakém srazu.👌🏻🙂
Ještě rozkvete. Teď hlavně řeším brzdy. Ty kotouče 239 jsou k smíchu. Hodně často jsou fialový... pokouším se o Mondeo záměnu, ale jak na 2.5 v6 i na obyč. verze nejsou držáky brzdových třmenů. I těch 260 z normální verze by byl posun. Neřkuli 278 z V6. Třmeny, destičky, kotouče, vodítka vše je jen ty držáky nejsou...
 
Ještě rozkvete. Teď hlavně řeším brzdy. Ty kotouče 239 jsou k smíchu. Hodně často jsou fialový... pokouším se o Mondeo záměnu, ale jak na 2.5 v6 i na obyč. verze nejsou držáky brzdových třmenů. I těch 260 z normální verze by byl posun. Neřkuli 278 z V6. Třmeny, destičky, kotouče, vodítka vše je jen ty držáky nejsou...
Naprosto chápu. Sice mám ročník 2001, takže už po faceliftu s 258 mm kotouči, ale i to má s tak malým autem občas co dělat a jednu sadu kotoučů jsem už v Dolomitech zkroutil. Takže nějaký upgrade brzd mi v hlavě leží, ale ještě jsem se k tomu nedokopal. Každopádně až na to dojde, tak mám v plánu jít cestou brzd z Fiesty ST150, které jsou do Pumy plug&play, jelikož Fiesta používá stejné těhlice. Navíc plusem je, že se vejdou pod "vrtulková" kola, která bych na autě chtěl zachovat. Bohužel je tam stejný problém jak píšeš, nedají se koupit nové držáky, takže tam je jediná cesta sehnat je někde na vrakovišti nebo z nějaké bouračky. Pak taky do budoucna plánuji repas zadní nápravy a přestavbu na kotouče z focuse, na kterou je tu několik vláken sepsaných. Na toho se kupodivu dají čepy nápravy i držáky třmenů ještě koupit nové. Ale jelikož mi Puma momentálně slouží jako každodenní povoz převážně po Praze, tak si s těmito původními brzadmi ještě nějakou dobu vystačím. :)
 

Latest posts

Back
Top